جدیدترین مقالات
بازاریابی موتورهای جستجو چیست و چگونه کار می کند؟
بازاریابی موتورهای جستجو چیست و چگونه کار می کند؟
تصور کنید یک سایت راه اندازی کرده، مقدار قابل توجهی محتوا در آن بارگذاری کرده...
جدیدترین مقالات
چگونه یک نام مناسب برای دامنه خود انتخاب کنیم؟
چگونه یک نام مناسب برای دامنه خود انتخاب کنیم؟
زمانی که قرار است یک نوزاد متولد باشد، پیش از هر چیز برای  او یک نام انتخاب م...
جدیدترین مقالات
10 ابزار فشرده سازی تصاویر
10 ابزار فشرده سازی تصاویر
بارگذاری تصاویر با حجم بالا در سایت، سرعت بارگذاری آنرا کاهش داده و تاثیر بدی...
جدیدترین مقالات
LCP یا Largest Contentful Paint چیست؟
LCP یا Largest Contentful Paint چیست؟
موتورهای جستجو در سال های اخیر سیاست های رتبه بندی خود را بر اساس جلب هر چه ب...
جدیدترین مقالات
 CLS چیست؟ بهینه سازی CUMULATIVE LAYOUT SHIFT
 CLS چیست؟ بهینه سازی CUMULATIVE LAYOUT SHIFT
CLS یا CUMULATIVE LAYOUT SHIFT یکی از معیارهای رتبه بندی صفحات است و جا به جا...

اگر به تازگی با کسب و کارهای اینترنتی آشنا شده اید اما نمی دانید چگونه می توان با ایجاد یک وب سایت درآمدزایی کرد؛ خوب جایی آمده اید. عصر اینترنت تحولی بزرگ در کسب و کارها به وجود آورد به طوری که روش های قدیمی کسب درآمد کمرنگ شده و روش های اینترنتی جایگزین آنها شدند.یکی از راهکارهای کسب درآمد اینترنتی راه اندازی یک وب سایت و سرمایه گذاری بر روی آن است که مبحث آموزشی ما در این مقاله است.

برای کسب درآمد از سایت کار سختی در پیش رو ندارید فقط کافی است دانش کافی برای آن را کسب کرده و بهترین روش را برای درآمدزایی از این طریق شناسایی کنید.

برای کسب درآمد از طریق اینترنت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

به حداقل چیزی که برای شروع کسب و کار اینترنتی نیاز دارید یک سیستم متصل به اینرنت است. اما کارتان با راه اندازی سایت تمام نمی شود و باید برای کسب درآمد از طریق سایت خیلی پیشتر از این فرا بروید. داشتن یک کسب و کار موفق در گرو مطالعه کافی و مستمر، به خرج دادن دقت و حساسیت، شناخت کافی از رقبا و زمان گذاشتن برای آن است. در واقع برای یک کسب و کار موفق هیچ نقطه پایانی وجود ندارد و حتی در زمانیکه فکر می کنید در اوج هستید باید تلاش خود را برای بهتر شدن ادامه دهید، در غیر اینصورت رقبا از شما پیشی خواهند گرفت.

کسب درآمد از سایت

اگر شما هم به دنبال روش های کسب درآمد از سایت هستید با ما همراه باشید چرا که در ادامه این روش را به طور کامل معرفی کرده ایم.

ایجاد وبلاگ

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از طریق سایت راه اندازی وبلاگ است. این کار مناسب افرادی است که به نویسندگی علاقه دارند و می توانند از پس نوشتن محتواهای جذاب برای وبلاگ ها برآیند. برای شروع این کار ابتدا موضوعی که می خواهید راجع به آن تولید محتوا کنید را انتخاب کرده و اقدام به طراحی سایت در آن زمینه کنید. برای مثال تولید محتوای تان می تواند در زمینه کتاب، موزیک، فیلم، مکان های گردشگری و… باشد و سایت تان را باید هماهنگ با آن طراحی کنید. پشنهاد ما این است برای راه اندازی وبلاگ از سیسم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید، چراکه کار با آن ساده تر است و برای یک وبلاگ کاربردی تر می باشد. راه هایی که می توانید با وبلاگ نویسی از آن درآمد کسب کنید عبارت اند از: وبلاگ نویسی تبلیغاتی، گرفتن تبلیغات از سایت های فروشگاهی، بازاریابی همکاری در فروش و… است.

کسب درآمد از سایت

سایت های فروشگاهی

با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید پس از گذشت یک مدت به درآمدی مطلوب و خوب در اینترنت برسید. با طراحی یک وب سایت حرفه ای و جذب کاربران اورگانیک برای سایت، افزایش فروش را برای خود رقم زده و از این طریق به کسب در آمد از وب سایت بپردازید. اغلب افراد زمانی که صجبت از راه اندازی سایت فروشگاهی به میان می آید تصور می کنند با وجود رقیب قدری همچون دیجی کالا دیگر شانسی در رقابت ندارند. اما در شروع کار واقعا نیازی به نگرانی راجع به رقیبان ندارید، چراکه همین امروز فروشگاه های اینترنتی کوچک بسیاری وجود دارند که از طریق کسب درآمد از سایت بسیار پیشرفت کرده اند و سود خوبی کسب می کنند.

برای شروع لازم نیست به خود سخت بگیرید و بخواهید مانند دیجی کالا یک فروشگاه بزرگ راه بیاندازید همین که تعداد محصولی با کیفیت داشته باشید کافی است. پس از آن می توانید با برگذاری کمپین های تبلیغاتی مانند: کمپین تبلیغات همسان، کمپین ایمیل مارکتینگ، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ریتارگتینگ و… کسب و کار خود را توسعه ببخشید.

بازاریابی همکاری در فروش

یکی از روش های جذاب کسب درآمد از سایت همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ می باشد. در این روش که به بازاریابی پورسانتی نیز معروف است شرکت ها برای تبلیغ و فروش محصولات شان از سایت های ناشر می خواهند در ازای پرداخت کمیسیون محصولات سایت شان را به کاربران و بازدید کنندگان خود معرفی و تبلیغ کنند.

دو راه برای کسب درآمد از این روش وجود دارد. اول اگر خودتان فروشنده هستید می توانید از وب سایت هایی که حوزه کاری شبیه به شما دارند بخواهید در ازای پرداخت پورسانت تبلیغات شما را انجام دهند و فروشتان را افزایش دهید. راه دیگر این است که خودتان به عنوان ناشر عمل کرده و در وب سایت تان با تولید محتوای تبلیغاتی به جذب مشتری برای دیگر وب سایت ها پرداخته و کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از دیجی کالا

یکی از راه های کسب درآمد از سایت در ایران همکاری در فروش سایت دیجی کالا می باشد، که جدیدا افراد زیادی را جذب کرده است. برای این کار تنها کافی است در «سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا» ثبت نام کرده و لینک های تبلیغاتی که به شما می دهد را در وب سایت تان یا شبکه های اجتماعی که در آن فعال هستید قرار دهید. اگر تبلیغات شما نتیجه داده و به فروش منجر شود دیجی کالا مبلغی را به عنوان کمیسیون به شما می پردازد.

تبلیغات کلیکی

اگر وب سایت تان محتوا محور بوده و بازدید کنندگان اورگانیک زیادی دارد بهترین راه برای کسب درآمد از آن استفاده از تبلیغات کلیکی می باشد. برای اینکار از وب سایت هایی که برای توسعه خود نیاز به بازاریابی دارند، تبلیغات گرفته و در وب سایت تان قرار دهید. سپس در ازای هرکلیکی که بر روی آن تبلیغ صورت می گیرد مبلغی که از پیش توافق کرده اید به شما پرداخته می شود.

برای مثال در کسب درآمد از سایت با تبلیغات کلیکی شما توافق می کنید که بابت هر کلیک 300 تومان دریافت کنید. اگر وب سایت شما روزانه 5000 بازدید داشته باشد و از این 5000 تا 1000 کلیک بر روی تبلیغ صورت بگیرد وب سایت تبلیغ دهنده موظف است 300000 تومان به شما بپردازد. (برای آشنایی بیشتر با این روش تبلیغاتی پیشنهاد می شود به مقاله تبلیغات کلیکی مراجعه کنید)

تبلیغات محتوایی

این نوع تبلیغات تقریبا مشابه همان تبلیغات کلیکی است با این تفاوت که هدفمند تر از آن صورت می گیرد. یعنی در تبلیغات کلیکی شما تبلیغ را در سایت بار یا هدر و فوتر وب سایت قرار می دادید، اما در این روش آن را در محتوایی قرار می دهید که مرتبط با تبلیغ است. برای مثال اگر در وب سایت تان به معرفی کتاب می پردازید، در محتوایی که راجع به کتاب های روان شناسی نوشته اید، تبلیغات ناشران کتاب هایی در این زمینه را قرار می دهید.

ارائه خدمات آنلاین

به دنبال روشی سریع برای کسب درآمد از سایت هستید؟ روش آزاد کاری یا فریلنسینگ به شما کمک می کند تا در زمان کمتری به نسبت دیگر روش ها به این هدف برسید. هرچند که روش های سریع و اصطلاحا یک شبه پولدار شدن اغلب آدم را ناامید می کنند، اما این روش با اینکه زمان کمتری می طلبد، نتایج راضی کننده ای دارد.

فریلنسینگ یا آزادکاری به معنی انجام دادن پروژه هایی در حوزه ی تخصصصی تان برای دیگر کسب و کارها است. در اینجا با توجه به حوزه ای که در آن تخصص دارید از دیگران پروژه می گیرید و هزینه آن را پس از اتمام کار دریافت می کنید. برای مثال اگر در حوزه ی معماری تخصص دارید می توانید از افرادی که خواهان این تخصص هستند پروژه قبول کرده و معماری دلخواه شان برای آنها طراحی کنید. دیگر تخصص هایی که برای این روش درآمد زایی از سایت کاربردی اند عبارت اند از: طراحی سایت، کارهای گرافیکی و فتوشاپ، پروژه عکاسی، ساختن فیلم و انیمیشن، ترجمه و…

فروش کالاهای دیجیتالی

با تولید کالاهای دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیک می توانید از این طریق به کسب درآمد از سایت بپردازید. در این روش از آنجایی که هم تولید کننده و هم فروشنده خودتان هستید لازم نیست هزینه ای اضافه پرداخت کنید و به طبع سودی که از این کار کسب می کنید بیشتر است. البته افروش کاللاهای دیجیتالی نیز سختی های خود را دارد مثلا برای تولید کالایی که بتواند خریدار جذب کند و برای مخاطبان جذاب باشد نیاز به صرف زمان و خلاقیت دارید. علاوه بر آن فروش این کالا ها نیاز به دانش از بازار هدف، روش های افزایش فروش و بازاریابی، نحوه تبلیغ نویسی و… نیز دارد.

وب سایت های ارائه مشاوره

بسیاری از افراد به دلیل اینکه دانش کافی از مسئله و چیزی ندارند به سراغ مشاوره ها می روند و اگر شما در آن زمینه تخصص داشته باشید می توانید با ارائه مشاوره به آنها اقدام به کسب درآمد از این راه کنید. برای اینکار باید تخصص خود را به طور کامل در وب سایت تان ثبت کنید. برای مثال می توانید یک وبینار برگذار کنید یا به صورت یک پادکست درباره دانش و تخصص خود در وب سایت تان توضیح دارید.

پس از انجام این کار مشاوره های کلی را در سایت تان به صورت رایگان قرار داده تا تبلیغی برای کارتان شود و برای مشاوره های تخصصی از راه های ارتباطی مشخصی مانند چت آنلاین یا برقراری تماس با اسکایپ استفاده کرده و هزینه آنرا دریافت کنید.

سخن آخر

دنیای دیجیتال امروز فرصتی فوق العاده برای کسب درآمد از سایت را در پیش روی افراد قرار داده است و هر کس این فرصت را نادیده بگیرد، بی شک پشیمان خواهد شد. در واقع با راه کارهایی که برای کسب درآمد از سایت در بالا آوردیم دیگر نیازی نیست کار سختی برای پول دراوردن انجام دهید فقط کافی است یک وب سایت طراحی کرده و با روش هایی که گفته شد به کسب درآمد بپردازید.

منبع: savethestudent

لینک کوتاه مطلب :
نقشه سفر مشتری چیست و چگونه آنرا طراحی کنیم؟
نقشه سفر مشتری چیست و چگونه آنرا طراحی کنیم؟
نقشه سفر مشتری چیست و چگونه آنرا طراحی کنیم؟
نقشه سفر مشتری چیست و چگونه آنرا طراحی کنیم؟
گوگل ادسنس و چگونگی کسب درآمد از آن
گوگل ادسنس و چگونگی کسب درآمد از آن
گوگل ادسنس و چگونگی کسب درآمد از آن
گوگل ادسنس و چگونگی کسب درآمد از آن
آشنایی با چرخه عمر محتوا
آشنایی با چرخه عمر محتوا
آشنایی با چرخه عمر محتوا
آشنایی با چرخه عمر محتوا
بریف محتوا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
بریف محتوا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
بریف محتوا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
بریف محتوا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
7 روش فوق العاده برای کسب درآمد از تولید محتوا
7 روش فوق العاده برای کسب درآمد از تولید محتوا
7 روش فوق العاده برای کسب درآمد از تولید محتوا
7 روش فوق العاده برای کسب درآمد از تولید محتوا
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}